ارائه بیش از ۹۰۰ هزار خدمت از سوی شرکت گاز استان قزوین در سال گذشته

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با تاکید بر این که کیفیت خدمات الکترونیکی تأثیر قابل توجهی بر رضایت مندی مشتریان دارد، افزود: این شرکت در ارتقای کیفیت خدمات الکترونیک و حضوری رشد قابل توجهی داشته و نتایج ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین در سال 1399 گویای این مطلب است.

به گزارش پایگاه خبری پیام خلیج فارس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، اسماعیل مفرد بوشهری، خدمات ارایه شده از سوی شرکت گاز استان قزوین در بخش الکترونیک را بیش از ۹۰۰ هزار مورد در سال ۱۳۹۹ برشمرد و گفت : مطابق ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، کیفیت خدمات الکترونیک از ۷۴ درصد به ۹۶ درصد و کیفیت خدمات حضوری از ۴۵ درصد به ۷۵ درصد افزایش یافته که این افزایش کیفیت در این بخش از خدمات به همت و تلاش پرسنل شرکت گاز استان بوده و رضایتمندی ذینفعان،  بهبود و ارتقای عملکرد سازمان را در پی داشته است.

وی در پایان، استفاده از خدمات الکترونیک را یکی از موثرترین راهکار‌های موجود در پیشگیری از بیماری کرونا برشمرد و تصریح کرد: با توجه به گسترش اقدامات انجام یافته در حوزه دولت الکترونیک، از همه شهروندان خواهشمندیم تا حتی‌الامکان از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری کرده و از طریق بخش خدمات آنلاین مشترکین و یا نصب اپلیکیشن “خدمات گاز قزوین” در وب سایت شرکت گاز استان قزوین به نشانی الکترونیک: www.nigc-qazvin.ir از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

.

.

.