نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش پایگاه خبری پیام خلیج فارس، وزارت خزانهداری آمریکا شامگاه سهشنبه با انتشار بیانیهای اعلام کرد: «تحریمهایی علیه ۴ فرد و ۴ نهاد مرتبط با ایران اعمال شد.»
طبق گزارش تلویزیون خبری «سیانان»، دولت «دونالد ترامپ» رئیسجمهور آمریکا درحالیکه ادعای مذاکره با ایران را دارد، در جدیدترین اقدام خصمانه خود بزرگترین صرافی ارز دیجیتال ایران را تحریم کرد.
وزارت خزانهداری آمریکا اعلام کرد واشنگتن تحریمهای جدیدی مرتبط با ایران را وضع کرده است که افراد و پلتفرمهای تبادل ارز دیجیتال را هدف قرار میدهد.
این وزارتخانه اعلام کرد چهار پلتفرم ایرانی تبادل داراییهای دیجیتال به نامهای «نوبیتکس»، «بیتپین»، «رمزینکس» و «والکس» را تحریم کرده است.
وزارت خزانهداری ایالات متحده در ادعایی نوبیتکس را به «تسهیل پرداختهای مرتبط با فعالیتهای ایران، تلاشهای دور زدن تحریمها و تراکنشهای مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» متهم کرد.
این تحریمهای آمریکا، نوبیتکس، مدیرعامل و سه نفر از بنیانگذاران آن و همچنین سه صرافی ارز دیجیتال دیگر ایرانی را هدف قرار میدهند.
بازار اتریوم (ETH) این روزها وارد یکی از سنگینترین فازهای «ترس شدید» در سال ۲۰۲۶ شده؛ جایی که قیمت حوالی ۱،۶۲۶ دلار نوسان میکند و احساسات شبکههای اجتماعی بهشدت منفی شدهاند.
در حالی که بازار کلی ارزهای دیجیتال یک ۲۴ ساعت نزولی را پشت سر گذاشته، توکن مورفو (MORPHO) عملکردی متفاوت از خود نشان داده و طی این مدت، بیش از ۸.۵ درصد رشد کرده است.
قیمت بیتکوین امروز چهارشنبه (۲۰ خرداد) همزمان با افت گسترده داراییهای پرریسک به دلیل تحولات ژئوپلیتیکی منطقه، کاهش یافت.
بازار خودرو در معاملات امروز با نوسانات محدود و روندی غیرهمسو در میان محصولات ایرانخودرو و سایپا همراه شد و فضای احتیاط همچنان بر معاملات سایه انداخت.