نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش پایگاه خبری پیام خلیج فارس، واتساپ اعلام کرده که کاربران این پیامرسان از این به بعد در صفحه استاتوسهای خود تبلیغات مشاهده خواهند کرد.
واتساپ پس از سالها ارائه خدمات رایگان ظاهراً تصمیم گرفته تا برای افزایش درآمدزایی اقدام به نمایش تبلیغات جدید به کاربران کند. به گزارش تک کرانچ، کاربران واتساپ ازاینپس در صفحه استاتوس خود تبلیغاتی را مشاهده خواهند کرد. استاتوس واتساپ کاربردی مشابه با استوری اینستاگرام دارد و به کاربران اجازه میدهد محتواهایی با عمر ۲۴ ساعت را منتشر کنند.
نحوه نمایش تبلیغات در صفحه استاتوس به این صورت است که کاربران پس از مشاهده چند استاتوس، یک تبلیغ مشاهده خواهند کرد. سرویس اینستاگرام بهعنوان دیگر پلتفرم شرکت متا پیشازاین نیز چنین روش تبلیغاتی را در بخش استوریهای خود پیادهسازی کرده بود.
به گفته واتساپ، این پیامرسان از مواردی مانند کشور یا شهر کاربر، زبان و کانالهایی که او دنبال کرده برای شخصیسازی نمایش تبلیغات به او استفاده خواهد کرد. دیتاهای بهدستآمده از تبلیغاتی که کاربر با آنها تعامل دارد نیز به واتساپ در نمایش تبلیغات جدید کمک میکنند.
البته واتساپ اعلام کرده که از دیتاهای شخصی مانند شماره تلفن، پیامها و تماسها برای شخصیسازی و نمایش تبلیغات استفاده نمیکند. همچنین اگر کاربری اکانت واتساپ خود را به Account Center متا متصل کرده باشد، این شرکت از تنظیمات حساب کاربری او برای نمایش تبلیغات استفاده خواهد کرد.
متا اعلام کرده که به شرکتها و کاربران اجازه میدهد کانالهای خود را در بخش Discovery تبلیغ کنند. همچنین برخی از سازندگان محتوا و کسبوکارهای منتخب امکان فروش اشتراک به کاربران برای دسترسی به پستهای اختصاصی در کانالها را خواهند داشت. پرداختهای مربوط به این اشتراکها از طریق فروشگاههای اپلیکیشن انجام میشود.
به گفته متا، روزانه بیش از ۱.۵ میلیارد نفر از قابلیتهای استاتوس و کانالها (Channels) در واتساپ استفاده میکنند. عمده درآمد واتساپ تا به امروز از طریق پلتفرم واتساپ بیزینس و تبلیغات click-to-WhatsApp تأمین شده است. نمایش تبلیغات در صفحه استاتوس قطعاً به افزایش درآمدهای این پلتفرم کمک زیادی خواهد کرد.
امروز بازار ارزهای دیجیتال با روندی نزولی همراه بود و اکثر رمزارزها ریزش قیمت را تجربه کردند. بر اساس دادههای وبسایت CoinMarketCap، ارزش کل بازار کریپتو به ۳.۸۳۷ تریلیون دلار رسیده است.
قیمت بیتکوین طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲.۶ درصد کاهش یافت و تا نزدیکی محدوده ۱۰۰ هزار دلار سقوط کرد. همزمان اغلب آلتکوینها نیز افتهای شدیدتری را تجربه کردند. در نتیجه، بازار کریپتو به رنگ قرمز درآمد و سرمایهگذاران برای حفظ ارزش داراییهای خود به استیبلکوینها پناه بردند.
هوش مصنوعی مولد بار دیگر دچار «توهم» شده است، اما این بار در اسناد رسمی دادگاههای فدرال دست برده است.
گزارشهای آماری حاکی از آن است که شاخص کل بورس در ۴۵ روز کاری گذشته ۳۶ درصد رشد داشته است.