نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
رئیسکل بانک مرکزی از ذخیرهسازی ۴.۵ میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی و همچنین آغاز اجرای سیاست یکپارچهسازی نرخ ارز خبر داد و اعلام کرد: منابع مالی ایران به تدریج آزاد میشوند که تماماً متعلق به بانک مرکزی است؛ لذا تصمیمگیری در خصوص نحوه استفاده آن بر عهده بانک مرکزی است. علاوه بر آن، منابع جدید حاصل از صادرات نفت و افزایش صادرات غیرنفتی هم محقق خواهد شد.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: تصمیمها در راستای مقابله با تحریم به جای اینکه باعث بهتر شدن اوضاع شود، اوضاع را بدتر میکرد. برای مثال تصمیماتی که در راستای سیاستهای ارزی گرفته شد به ضرر اقتصاد بود.