نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
در ادامه تحریمهای اخیر وزارت خزانهداری آمریکا علیه صرافیهای رمزارزی ایران، انجمن تجارت الکترونیک تهران طی بیانیهای این اقدام را محدودکننده حقوق کاربران و مغایر با اصول دسترسی آزاد به فناوریهای مالی نوین دانست.
بانک مرکزی در نامهای به سه تشکل فعال در حوزه رمزارز، شامل سازمان نظام صنفی رایانهای کشور، انجمن فناوریهای مالی و انجمن فناوران زنجیره بلوک، اعلام کرد که هرگونه استفاده از منابع ریالی امانی کاربران نزد صرافیها در هر مسیر سرمایهگذاری ممنوع است.
در روزهای گذشته، همزمان با افزایش نوسانات ارزی، بانک مرکزی ورودی درگاههای ریالی پرداختیار صرافیهای رمزارز را مسدود کرد.