نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
حمید علی آبادیان که امروز در مراسم پایانی نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی و با حضور وجیه الله جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو و محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه سخن می گفت، افزود: بنابر تاکید منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقدام در امور؛ طبق فریضه قطعی و فوری جهاد تبیین و همچنین با روی کار آمدن دولت انقلابی سیزدهم، وظیفه روابط عمومی ها دوچندان شده است. وی گفت: در برهه ای قرار داریم که تحریم، باری را بر دوش مجموعه های صنعتی و معدنی قرار داده است و در این جبهه اقتصادی شرکت ها با اجرای برنامه های توسعه ای، نقش خود را به خوبی ایفا کرده و باری را از دوش نظام برداشته اند.
ضرورت همگرایی بین روابط عمومی ها مدیر روابط عمومی ایمیدرو در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر همگرایی بین روابط عمومی های حوزه معدن و صنایع معدنی، اظهار داشت: پیش از این هم افزایی و همگرایی بین روابط عمومی ها، به دلایل مختلف همچون شیوع بیماری کرونا کمرنگ شده بود اما با برگزاری این گردهمایی، پیوند و انتقال دانش بین فعالان این حوزه احیا شد. علی آبادیان بهره مندی از ظرفیت واحدهای روابط عمومی شرکت ها در جهت تحقق برنامه ها را مهم خواند و گفت: برگزاری نشست های هم اندیشی با حضور مدیران روابط عمومی که از نقاط مختلف کشور گرد هم آمدند، بیش از پیش بستر توسعه سازمانی و در آگاهی رسانی افکار عمومی اثرگذار خواهد بود.
نتیجه گرایی گردهمایی و راه اندازی کارگروه های تخصصی
وی با تاکید بر اینکه نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت ها باید نتیجه محور باشد، عنوان کرد: یکی از مصوبات نخستین گردهمایی، راه اندازی کارگروه های تخصصی روابط عمومی های بخش معدن و صنایع معدنی است.
مدیر روابط عمومی ایمیدرو اعلام کرد: به زودی کارگروه های تخصصی رسانه، ارتباطات، فرهنگی و مسئولیت اجتماعی در حوزه روابط عمومی شرکت های معدن و صنایع معدنی تشکیل خواهد شد و عملکرد آن توسط شورای روابط عمومی ایمیدرو پایش می شود.
بازار سهام در دومین روز متوالی اصلاح، با افت همزمان شاخصهای اصلی و تداوم خروج پول حقیقی مواجه شد. شاخص کل بورس از محدوده سقفهای تاریخی عقبنشینی کرد و شاخص هموزن نیز کاهش بیشتری را به ثبت رساند؛ موضوعی که نشان میدهد فشار فروش تنها به نمادهای بزرگ محدود نبوده است. در همین حال، ورود قابل توجه نقدینگی به صندوقهای درآمد ثابت از تغییر رفتار بخشی از سرمایهگذاران و افزایش احتیاط پس از رشد پرشتاب هفتههای گذشته حکایت دارد.
بورس تهران معاملات امروز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ را در فضایی منفی و تحت تأثیر افزایش عرضهها دنبال کرد؛ بهطوریکه اغلب نمادهای معاملاتی در محدوده منفی قرار گرفتند و شاخصهای اصلی بازار نیز عقبنشینی کردند.
بازار سرمایه امروز با برتری محسوس تقاضا آغاز شد؛ جایی که رشد چشمگیر شاخصها و فاصله معنادار میان صفهای خرید و فروش، از بازگشت خوشبینی به تالار شیشهای حکایت دارد.
با بهبود معاملات و افزایش نقدشوندگی بورس،نگاهها به بازگشایی سهام عدالت و تصمیم شورای عالی بورس معطوف شده است.