نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش پایگاه خبری پیام خلیج فارس به نقل از تسنیم، غلامرضا نورانی، مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار داشت: ارسال نفت سنتزی به پالایشگاهها برنامهای است که از خردادماه پارسال تاکنون با هدف استفاده مطلوب و بهینه از مازاد میعانات گازی پارس جنوبی آغاز شده است.
وی با اشاره به مقدار ارسال نفت سنتزی افزود: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پس از دریافت نفت سنتزی از شرکت نفت فلات قاره (در پایانه بهرگان)، با استفاده از ظرفیتهای موجود خطوط لوله و ایستگاههای پمپاژ و پس از اجرای اصلاحیههای لازم، بیش از ۲۰ میلیون بشکه را به پالایشگاههای آبادان و اصفهان و مابقی را به مخازن شرکت پتروامید آسیا و تأسیسات خارک ارسال کرده است.
طرح ارسال نفت سنتزی به پالایشگاهها در مناطق نفتخیز جنوب، بهواسطه وجود زیرساختها و شبکه گستردهای از خطوط لوله جریانی با اجرای اصلاحیههای مورد نیاز، با بهرهگیری از دانش و تلاش شبانهروزی کارکنان این شرکت بهویژه شرکتهای نفت و گاز مارون، آغاجاری، کارون و نظارت و هماهنگی مدیریت تولید ستاد مناطق نفتخیز جنوب در بازه زمانی کوتاهی اجرایی شده است.
.
زمان پایانی معاملات بازار سهام از امروز(شنبه) مانند روال گذشته، از ساعت 9 تا 12:30 خواهد بود.
بازار سرمایه معاملات چهارشنبه ۱۳ خرداد را با دو چهره متفاوت آغاز کرد؛ شاخص کل بورس تهران در مسیر صعودی قرار گرفت، اما فرابورس با افتی جزئی وارد محدوده منفی شد.
بورس تهران امروز سهشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ با رشد شاخصها و غلبه تقاضا بر عرضه، در فضایی مثبت و متعادل آغاز به کار کرد. افزایش ارزش معاملات و سبزپوشی نمادهای شاخصساز، نشانه بازگشت نسبی اعتماد به جریان دادوستدها در بازار است.
بورس تهران امروز دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ برای چندمین روز متوالی سبزپوش ماند و شاخص کل با رشد بیش از ۷۵ هزار واحدی از مرز ۴.۳ میلیون واحد عبور کرد. تداوم ورود نقدینگی و افزایش تقاضا در نمادهای بزرگ و کوچک، امیدواری سهامداران به ادامه روند صعودی بازار را تقویت کرده است.