نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و حسین رجایی نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با حضور در ذوب آهن اصفهان با مسئولین شرکت دیدار و گفتگو کردند.
نماینده مردم لنجان در مجلس در این دیدار بر لزوم افزایش تعاملات ذوب آهن و جامعه اطراف تاکید کرد. وی افزود: ذوب آهن اصفهان از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در کشور است و خدمات این مجموعه صنعتی به مردم منطقه تاثیر گذار است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این دیدار ضمن تشکر از تلاش های انجام شده در راستای افزایش تولید، شفافیت در همه موضوعات و توسعه محصولات شرکت با توجه ویژه به محصولات با تکنولوژی پیشرفته و منحصر به فرد را از عوامل موفقیت دانست و بر توجه به آن تاکید کرد.
موسوی بیان داشت: سهامداران سازمان تامین اجتماعی از اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه می باشند وهر چه ما تلاش کنیم دارایی های این سازمان را به سود مطلوب برسانیم، بازنشستگان در آینده آسوده تر زندگی میکنند.
وی افزود: در حال حاضر این هدف در ذوب آهن اصفهان با جدیت دنبال می شود و امیدوارم با مدیریت صحیح و برنامهریزی لازم ، موانع تولید بر طرف شود و به سود واقعی برسیم و ذوب آهن بایستی به سرعت اهداف خود را محقق کند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دو شاخص تولید و سود در ذوب آهن اصفهان را از اولویتهای این سازمان دانست و بیان داشت: موضوع درمان، سلامت ومحیط زیست بسیار مهم است و ذوب آهن هرچه می تواند بایستی هزینه کند تا مسئولیت خود در قبال کارکنان و مردم منطقه را بهتر به انجام برساند.
در این دیدار مهرداد تولائیان معاون بهرهبرداری ذوب آهن اصفهان در خصوص تحقق ۱۰۳ درصدی برنامه تولید ۳ میلیون تنی از ابتدای سال جاری و پروژههای در حال اجرا از جمله بازسازی باتری شماره ۲ کک سازی توضیحاتی ارایه داد.
بهزاد کرمی معاون فروش این شرکت نیز به تشریح شرایط فروش داخلی وصادرات محصولات پرداخت.
در حاشیه این دیدار، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و نماینده شهرستان لنجان به همراه تعدادی از مدیران شرکت از خط تولید ذوب آهن اصفهان بازدید نمودند و با حضور در یادمان شهدای گمنام ضمن زیارت قبور مطهر این عزیزان به این اسطوره های ایثار ادای احترام نمودند.
بازار سهام در دومین روز متوالی اصلاح، با افت همزمان شاخصهای اصلی و تداوم خروج پول حقیقی مواجه شد. شاخص کل بورس از محدوده سقفهای تاریخی عقبنشینی کرد و شاخص هموزن نیز کاهش بیشتری را به ثبت رساند؛ موضوعی که نشان میدهد فشار فروش تنها به نمادهای بزرگ محدود نبوده است. در همین حال، ورود قابل توجه نقدینگی به صندوقهای درآمد ثابت از تغییر رفتار بخشی از سرمایهگذاران و افزایش احتیاط پس از رشد پرشتاب هفتههای گذشته حکایت دارد.
بورس تهران معاملات امروز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ را در فضایی منفی و تحت تأثیر افزایش عرضهها دنبال کرد؛ بهطوریکه اغلب نمادهای معاملاتی در محدوده منفی قرار گرفتند و شاخصهای اصلی بازار نیز عقبنشینی کردند.
بازار سرمایه امروز با برتری محسوس تقاضا آغاز شد؛ جایی که رشد چشمگیر شاخصها و فاصله معنادار میان صفهای خرید و فروش، از بازگشت خوشبینی به تالار شیشهای حکایت دارد.
با بهبود معاملات و افزایش نقدشوندگی بورس،نگاهها به بازگشایی سهام عدالت و تصمیم شورای عالی بورس معطوف شده است.