نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش پایگاه خبری پیام خلیج فارس، حسن کریمی سنجری افزود: خودروهای مونتاژی با حاشیه سود بالا عرضه میشوند و قیمت تعیین شده برای این خودروها ۲ تا ۲ و نیم برابر قیمت محصول آماده در کشور چین است.
وی ادامه داد: نرخ بهره وری در شرکتهای مونتاژکار بسیار پایینتر از شرکتهای دولتی است و بهره وری منابع انسانی و مالی در مونتاژکاران قابل قبول نیست. از طرفی همین شرکتها مدعی هستند تا در واگذاری خودروسازان دولتی بتوانند شرکتهای دولتی را تصاحب کنند.
کریمی سنجری افزود: علاوه بر سود کلان، سوء مدیریت در شرکتهای مونتاژی نیز بر قیمت اثر گذاشته و باعث شده تا هزینههای خودروهای مونتاژی افزایش یابد و این هزینهها از جیب مردم تامین شود. از طرفی برای خودروهای مونتاژی یک بازار بی رقیب ایجاد شده که ناشی از تورم، تحریم و وارد نشدن خودرو به میزان نیاز است.
در سالهای اخیر، ترید یا معاملهگری در بازارهای مالی به یکی از پرجستوجوترین روشهای کسب درآمد در ایران تبدیل شده است.
رابطه بین دامیننس تتر و بیت کوین در تحلیل روند آتی بازار رمزارزها موثر است. سرمایهگذاران میتوانند با تحلیل BTC.D و USDT.D و دیگر شاخص، تصمیمات سرمایهگذاری بهینه ای بگیرند.
پلتفرم دادههای درون زنجیرهای «کریپتوکوانت» اعلام کرد افزایش قیمت سه ساله بیتکوین ممکن است به پایان رسیده باشد و نشانههایی نمایان شده که این رمزارز را در مسیر بازار نزولی طولانیمدت نشان میدهد.
آدام بک، مدیرعامل بلاکاستریم، نگرانیها درباره تهدید رایانههای کوانتومی برای بیتکوین را اغراقآمیز و ناشی از بیاطلاعی خواند و گفت که چنین اظهار نظرهایی به جامعه بیتکوین کمکی نمیکند.