نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
مدیر بهداشت و محیط زیست ذوب آهن اصفهان در این خصوص گفت: این شرکت از یک واحد طب کار توانمند برخوردار است که افرادی که در معرض آسیب هستند سالانه به صورت مداوم به این واحد معرفی و چکاب کامل می شوند. همچنین برای ارتقاء این شرایط پروژه های مختلفی را با مشارکت دانشگاه ها در حال اجرا داریم .
حسینی، گفت: پروژه خوبی در زمینه ارگونومی و ارزیابی پوسچرها (انواع شکل بدن) در حال اجراست که طی آن وضعیت فیزیک کارکنان در حین کار بررسی می شود و اگر ریسکی وجود داشته باشد که بیماریا سکلتی، عضلانی حادث شود، رسیدگی شده و پروژها صلاحی تعریف می شود.
وی افزود: همچنین پروژه بزرگ شناخت معضلات روان شناختی را داریم که با دانشگاه معتبری انجام می شود. پروژه تغذیه سالم و پروژه اندازه گیری عوامل زیان آور فیزیکی و شیمیایی برای همه مشاغل نیز در حال اجراست .
مدیر بهداشت و محیط زیست ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: ذوب آهن عملکرد خوبی در مواجهه با شیوع بیماری کرونا داشته است. در حال حاضر۹۹ درصد کارکنان این شرکت دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که از آمار کشور و استان بالاتر است. همچنین در دز دوم ۸۵ درصد و در دز سوم، این رقم بالای ۶۰ درصد است .
وی افزود: برای واکسیناسیون، دو واحد تجمیعی در شرکت و فولاد شهر ایجاد شده است که با همکاری مرکز بهداشت استان و شهرستان انجام وظیفه می کنند. در این فرایند ، پرسنل با تبلیغات ، ترغیب به تزریق واکسن شدند و استفاده از اجبار صورت نگرفت.
بابک بیگی مدیر ایمنی و آتش نشانی ذوب آهن اصفهان نیز گفت : ماموریت اصلی این مدیریت تدوین استراتژی های کلان ایمنی در سازمان است و هدف آن پیشگیری از بروزحوادث و بیماری های شغلی و ایمن سازی محیط کاراست .
مدیر ایمنی و آتش نشانی ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : حدود ۱۲۰۰ شغل در ذوب آهن وجود دارد که برای آنها دستورالعمل های ایمنی عمومی و تخصصی تدوین و جاری سازی شده است که به صورت مداوم به روز می شود. وی افزود: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته برای ارتقاء ایمنی در ذوب آهن اصفهان تشکیل سپاه ایمنی است که مسئولین سازمان و رده های مختلف عضو آن هستند تا فرهنگ ایمنی به خوبی در سازمان نهادینه شود. همچنین به صورت مداوم ارزیابی ریسک و شرایط مخاطره آمیز انجام می شود و اقدامات اصلاحی تعریف و اجرا می گردد .
بیگی، بازدیدهای ایمنی در سه سطح را یکی دیگر از اقدمات ذوب آهن در حوزه ایمنی معرفی نمود و گفت: سطح اول مربوط به بازدیدهای ایمنی روزانه است که توسط مسئولین ایمنی هربخش انجام می شود. سطح بعدی، بازدید های هفتگی است که توسط بازرسان ارشد سازمان انجام می شود. عالی ترین سطح بازدید ، مربوط به کمیته عالی ایمنی است که مدیران شرکت عضو آن هستند .
وی اظهار داشت: آموزش های مختلف عمومی و تخصص در حوزه ایمنی نیز در ذوب آهن به صورت مداوم انجام می شود که نقش بسیاری در ارتقاء ایمنی کارکنان دارند.
بازار سهام در دومین روز متوالی اصلاح، با افت همزمان شاخصهای اصلی و تداوم خروج پول حقیقی مواجه شد. شاخص کل بورس از محدوده سقفهای تاریخی عقبنشینی کرد و شاخص هموزن نیز کاهش بیشتری را به ثبت رساند؛ موضوعی که نشان میدهد فشار فروش تنها به نمادهای بزرگ محدود نبوده است. در همین حال، ورود قابل توجه نقدینگی به صندوقهای درآمد ثابت از تغییر رفتار بخشی از سرمایهگذاران و افزایش احتیاط پس از رشد پرشتاب هفتههای گذشته حکایت دارد.
بورس تهران معاملات امروز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ را در فضایی منفی و تحت تأثیر افزایش عرضهها دنبال کرد؛ بهطوریکه اغلب نمادهای معاملاتی در محدوده منفی قرار گرفتند و شاخصهای اصلی بازار نیز عقبنشینی کردند.
بازار سرمایه امروز با برتری محسوس تقاضا آغاز شد؛ جایی که رشد چشمگیر شاخصها و فاصله معنادار میان صفهای خرید و فروش، از بازگشت خوشبینی به تالار شیشهای حکایت دارد.
با بهبود معاملات و افزایش نقدشوندگی بورس،نگاهها به بازگشایی سهام عدالت و تصمیم شورای عالی بورس معطوف شده است.