نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
علی رستمی در بازدید از پروژه فلوتاسیون سرباره، عنوان کرد: این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است و به یاری خداوند متعال، طی هفتههای آینده با افزایش ظرفیت تولید ۷۲ هزار تن کنسانتره مس افتتاح خواهد شد.
طرح بهرهبرداری از معدن و کارخانه تغلیظ درهزار، پروژه دیگری بود که در جریان این سفر مورد بازدید مدیرعامل شرکت مس قرار گرفت. این طرح با برخورداری از پیشرفت قابل ملاحظه در چند ماه آینده مورد بهرهبرداری قرار میگیرد تا به ظرفیت تولید کنسانتره شرکت مس افزوده شود.
همچنین مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ضمن استماع دیدگاههای مدیران مجتمع مس سرچشمه، دستورات لازم برای تسریع در بهرهبرداری و رفع موانع تولید را صادر کرد.
از دیگر برنامههای بازدید مدیرعامل شرکت مس، جلسه با مدیران طرح توسعه برق و بازدید از طرحهای توسعه احداث نیروگاه برق به منظور تولید پایدار، دانشبنیان و بدون قطعی در مجتمع مس سرچشمه بود.
پس از اتمام بازدید، جلسهای با حضور مدیر مجتمع مس سرچشمه و معاون توسعه این مجتمع، تشکیل و گزارش آخرین وضعیت پیشرفت پروژهها به مدیرعامل شرکت مس ارائه شد.
در خلال برنامههای بازدید، رستمی ضمن دیدار با نمایندگان کارکنان مجتمع، پیرامون مسائل و مشکلات مطرح شده گفتوگو و بر حمایت از کارکنان به منظور رفع دغدغههای موجود تاکید کرد.
وی در این دیدار ضمن مقایسه عملکرد ۶ ماهه نخست سال جاری در زمینه تولید و فروش با برنامه مصوب و همچنین مدت مشابه سال گذشته، عملکرد شرکت را به دلیل ثبت رکوردهای جدید تولید مثبت و قابل قبول دانست و ابراز امیدواروی کرد با کار جهادی، به عملکرد بالاتری دست یابیم و رکوردهای جدیدی را در شرکت مس به ثبت خواهیم رساند.
در ادامه مدیران مجتمع مس سرچشمه ضمن تشکر از حمایتهای بی دریغ مدیرعامل شرکت مس ابراز امیدواری کردند با برنامهریزیهای صورت گرفته و همکاری و تلاش مضاعف کارکنان و کارگران در آینده نزدیک، بتوانند در زمینه تولید، عملکردهای بالاتری را ثبت کنند و پیشرفتهای چشمگیری را به منصه ظهور برسانند.
گفتنی است در جریان این سفر که روز سهشنبه پنجم مهر ماه صورت گرفت، حسین احمدی، عضو هیئت مدیره و مدیر مجتمع مس سرچشمه، بهروز رحمتی، معاون توسعه و اکتشافات، حسین تقدسی، معاون مالی و اقتصادی و مهدی شایسته اصل، مشاور برنامهریزی و توسعه کسبوکار، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران را همراهی کردند.
بازار سهام در دومین روز متوالی اصلاح، با افت همزمان شاخصهای اصلی و تداوم خروج پول حقیقی مواجه شد. شاخص کل بورس از محدوده سقفهای تاریخی عقبنشینی کرد و شاخص هموزن نیز کاهش بیشتری را به ثبت رساند؛ موضوعی که نشان میدهد فشار فروش تنها به نمادهای بزرگ محدود نبوده است. در همین حال، ورود قابل توجه نقدینگی به صندوقهای درآمد ثابت از تغییر رفتار بخشی از سرمایهگذاران و افزایش احتیاط پس از رشد پرشتاب هفتههای گذشته حکایت دارد.
بورس تهران معاملات امروز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ را در فضایی منفی و تحت تأثیر افزایش عرضهها دنبال کرد؛ بهطوریکه اغلب نمادهای معاملاتی در محدوده منفی قرار گرفتند و شاخصهای اصلی بازار نیز عقبنشینی کردند.
بازار سرمایه امروز با برتری محسوس تقاضا آغاز شد؛ جایی که رشد چشمگیر شاخصها و فاصله معنادار میان صفهای خرید و فروش، از بازگشت خوشبینی به تالار شیشهای حکایت دارد.
با بهبود معاملات و افزایش نقدشوندگی بورس،نگاهها به بازگشایی سهام عدالت و تصمیم شورای عالی بورس معطوف شده است.