نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش پایگاه خبری پیام خلیج فارس، از وزارت راه و شهرسازی، دمای هوای پایتخت در شبانهروز گذشته برای دومین روز متوالی به ۴۰ درجه سلسیوس رسید. در ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دمای هوا در ورامین به ۴۳.۲ درجه سلسیوس رسید و گرمترین شهر استان شد.
این بالاترین دمای ثبت شده در این شهر از ابتدای سال تا کنون است که در ۴۸ ساعت اخیر ۲ بار تکرار شده است.
در شبانهروز گذشته همچنین بیشینه دمای هوا در ایستگاههای فرودگاه امام خمینی (ره) به ۴۲، فرودگاه مهرآباد ۴۰.۱، شهر قدس و شهریار ۴۰ و ایستگاه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به ۳۹.۴ درجه سلسیوس رسید.
این شرایط در حالی است که در شبانهروز گذشته بالاترین دمای ایستگاه هواشناسی توچال تهران ۱۵.۲ درجه سلسیوس بوده است.
همچنین بیشینه دما در ایستگاههای «فیروزکوه-آلودگی» ۲۵.۱، آبعلی ۳۰.۶، میگون ۳۲.۵ و دماوند به ۳۴.۵ درجه رسیده است که خنکترین دماهای طول روز استان در ۲۴ ساعت گذشته است.
مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است که گرمای هوا در تهران و بسیاری از مناطق کشور شنبه و یکشنبه نیز ادامه دارد.
وزیر راه و شهرسازی از تصویب تمدید خودکار قراردادهای اجاره در سال ۱۴۰۵ توسط سران قوا خبر داد و گفت: بر اساس این مصوبه قراردادهای اجاره، در صورت تمایل مستأجر، در سال ۱۴۰۵ به مدت یک سال و به صورت خودکار تمدید خواهد شد، همچنین سقف افزایش اجارهبها در این مصوبه در کل کشور ۲۵ درصد اعلام شده است.
گروه بهمنموتور با انتشار اطلاعیهای، شرایط فروش خودروهای مازاد، مستهلک و آسیبدیده خود را در قالب مزایده عمومی تیرماه ۱۴۰۵ اعلام کرد.
دادههای «گوگل ترندز» نشان میدهد، محبوبیت بیتکوین در میان کاربران اینترنت به کمترین سطح از ژوئن ۲۰۲۵ رسیده است؛ اتفاقی که در کنار شاخص بالای ترس در بازار، از تداوم فضای نزولی در بازار رمزارزها خبر میدهد.
قیمت نفت در معاملات روز سهشنبه بازار جهانی اندکی کاهش یافت و به روند نزولی جلسه قبل ادامه داد، زیرا سرمایهگذاران به دنبال نشانههای واضحتری از پیشرفت در از سرگیری جریان نفت خام از طریق تنگه هرمز پس از مذاکرات ایران و آمریکا بودند.